Vytuhnuti systemu

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Červen 29 14:50:30 CEST 2000

>  mam jeden neprijemny problem. Mam instalaci RH6.1 zupgradovanou na 6.2
> Normalne mi nabehnou X-ka, v pohode s nima delam. Potom se prepnu pomoci
> Ctrl+Alt+Fx do prikazove konzoly a kdyz jdu pak zpatky pomoci Alt+F7 do
> X-ek, tak mi to
> tak v 1 pripade ze 3 vytuhne a na obrazovce jsou svisle modre tenke carky
> --
> Viktor Voráč
> Nickname: MontyJack

Mam podobnou zkusenost, jako Michal Kaspar prede mnou, nekolika malo
rozdily. V podstate by se dalo napsat:
    S3 Virge + nevhodny Xserver = velky problem
Nasledne by se dalo napsat jeste:
    S3 Virge + vhodny Xserver = taky problem, jen o neco mensi  :-)

Snad kdybyste pripsal, jaky mate HW a zda to zlobilo i pred upgradem, nasla
by se i nejaka rada.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak