DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 29 14:20:34 CEST 2000

On Thu, 29 Jun 2000, Michal Samek wrote:

> a pote pripojim v dosemu pomoci lredir, nechovaji se aplikace korektne,
> pravdepodobne kvuli lockovani zaznamu. Clipper vidi disk a povazuje ho
> za sitovy,
> ale nejde mu na nem delat lock zaznamu. Asi se tato volani (alespon
> myslim, ze zadost
> o lock na souboru zpracovava aplikace volanim nejake sluzby DOSu)
> nezpracuji
> korektne nekde mezi ovladacem lrediru a linuxem.

Zkuste nastartovat pred pouzitim DOSovy share

ten to zamykani totiz hlida

Mel jsem taky kdyzi problemy, dokud jsem je nespustil ,a le uz si to moc
nepamatuju.

> Faktem je, ze pokud pripojim Novelacky disk pomoci klasickeho klienta
> netx,

vasdim se, ze si skript spousti share sam

> je vse v poradku. Bohuzel jsem prave zlikvidoval Novell a nahradil ho
> Sambou
> na Linuxu. Zde si nejsem moc jisty, zda se mi podari pripojit se nejakym
> LanManager klientem pro dos v prostredi DOSEMU - vypada to jako dost
> velky orisek

Nevim nevim, my tu jeste sem tam pouzivame Syntax Totalnet (coz byl LM
server s protokolem SMB), ale nerozumi si se Sambou ani jako klient vuci
samba serveru, ani smaba klient vuci LM serveru. Asi to nepujde.

> a hlavne jsem kdesi v (dost brutalni) dokumentaci k DOSEMU cetl o velmi
> malem
> vykonu packet driveru pod DOSEMU - rychlost site je pry radove
> nekolikrat mensi.

To bylo treba i s PCTCP a paktet driverem pod cistym DOSEM
(nove karty si nejak ty pakety moc stosuji a pak to asi nestiha interupty
)

> Takze bych radeji zustal pri lrediru, ktery i autori dosemu doporucuji
> jako
> lepsi reseni pristupu na sitove disky v dosemu.

My tady jedem DOS pod dosemu0.98  a lredirujeme disk pres autofs

(tj lredir P: linux\fs/import/cosi)
nebo i amd   (lredir P: linux\fs/net/stroj/disk)

 a jede to jak vino - zvlaste pres 100Mbit - bezne 8MB/sec kopirovani pod
nortonem)

Dejte mi vedet, jak jste pochodil

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *