DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Červen 29 15:07:00 CEST 2000

Petr Skoda wrote:

> Zkuste nastartovat pred pouzitim DOSovy share

Pro jistotu jsem to zkusil, ale nepomohlo. Ono totiz SHARE hlida pristup
k souborum
NA LOKALNICH discich, kdezto lredirovany disk je pro dos SITOVY.

Momentalne jsem presvedcen o tom, ze problem je v samotne implementaci
lrediru. Lredir je v pohode, pokud jste na urovni manipulace s
jednotlivymi
soubory, ale NECHOVA SE KOREKTNE pro SDILENE soubory a uz vubec ne pro
zamykani
zaznamu (tedy zamceni casti souboru)...

Asi se budu muset prokousat instalaci packet-driveru a LM klienta v
dosemu...

> ten to zamykani totiz hlida
> Dejte mi vedet, jak jste pochodil

Michal Samek