Vytuhnuti systemu

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 29 14:57:13 CEST 2000

preji vsem krasny den

 Viktor Voráč napsal:
>  mam jeden neprijemny problem. Mam instalaci RH6.1 zupgradovanou na 6.2
> Normalne mi nabehnou X-ka, v pohode s nima delam. Potom se prepnu pomoci
> Ctrl+Alt+Fx do prikazove konzoly a kdyz jdu pak zpatky pomoci Alt+F7 do
> X-ek, tak mi to
> tak v 1 pripade ze 3 vytuhne a na obrazovce jsou svisle modre tenke carky
> nerovnomerne
> rozmistene a je to totalne tuhy i na otukavani ze site. Pomuze jedine reset.

Na vasem miste bych zkusil downgrade X-serveru na ten, ktery je v
rh-6.1 (pokud to s nim fungovalo)

"Modra smrt" jak se tomu u nas na fakulte rikalo nastavala nekdy (20%)
pri ukoncovani X-serveru s jednim typem gr.karty S3.
vic toho nevim

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.