Vytuhnuti systemu

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Pátek Červen 30 14:20:29 CEST 2000

"Jirka 'Eagle' Novák" <eagle na unicode.cz> píše v diskusním příspěvku
news:395b430e.0 na news.cvut.cz...

> Mam podobnou zkusenost, jako Michal Kaspar prede mnou, nekolika malo
> rozdily. V podstate by se dalo napsat:
>     S3 Virge + nevhodny Xserver = velky problem
> Nasledne by se dalo napsat jeste:
>     S3 Virge + vhodny Xserver = taky problem, jen o neco mensi  :-)
>
> Snad kdybyste pripsal, jaky mate HW a zda to zlobilo i pred upgradem,
nasla
> by se i nejaka rada.
> --
> S pozdravem
>
> Jirka "Eagle" Novak

Bezi mi to na AMD K5 90, deska SiS chipset 5513, VGA S3 64V DX/GX 1Mb, 24Mb
Ram, 3c509 sitovka.
Zkousel jsem to padani nejak vysledovat, ale kdyz to vytuhne a priste
spustim uplne stejny aplikace a skacu
tam a zpatky uplne stejne, tak nic. Reknu si, je to uz OK a ejhle, omyl.
--
MontyJack
e-mail: jump na volny.cz