DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 29 15:32:13 CEST 2000

| Odesílatel: Michal Samek <spec_list na tony.cz>
|
| mam problem s rozchozenim aplikace (ucetnictvi) v Clipperu pod DOSEMU.
| Myslim, ze se to ale bude tykat i foxky a spol.
|
| Aplikace sedi nekde na sitovem disku. Pokud tento disk namapuji do
| linuxu
| a pote pripojim v dosemu pomoci lredir, nechovaji se aplikace korektne,

Je to mozna tak dva - tri tydny, resilo se to tu pod foxkou. Ja to reseni
pouzil a udelal DR-DOS image se vsim potrebnym (no, je tam par veci navic
co delaji errormsg, neni to vyeditovane, ale je to funkcni). Bohuzel
potrebujete k tomu mit na tom samem stroji rozchozene IPX a soubory se
tahaji z novellu nebo mars-nwe. Jako foxka se vsak musi pouzit ne-386-kova
verze. 286-kova jede krasne, akorat DPMI memory jsem musel dat na 16MB, to
same XMS a EMS (po 8M, ems zustalo jako fosil).

Zadny lredir, ani paketovy driver.

Jestli mate nekdo image dosu slanmanagerem, ozvete se taky, vymenim (do
sbirky :-)

Muzu poslat (je toho <1MB .gz i s dosemu.cfg)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications