DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Červen 30 09:12:22 CEST 2000

> Je to mozna tak dva - tri tydny, resilo se to tu pod foxkou. Ja to reseni
> pouzil a udelal DR-DOS image se vsim potrebnym (no, je tam par veci navic
> co delaji errormsg, neni to vyeditovane, ale je to funkcni). Bohuzel
> potrebujete k tomu mit na tom samem stroji rozchozene IPX a soubory se
> tahaji z novellu nebo mars-nwe. Jako foxka se vsak musi pouzit ne-386-kova
> verze. 286-kova jede krasne, akorat DPMI memory jsem musel dat na 16MB, to
> same XMS a EMS (po 8M, ems zustalo jako fosil).

Ono v tom je prave ten problem, pokud pouziji novell klient, je vse v
pohode.
Ale v ramci rozhodnuti prejit ve firme totalne na open-source reseni,
novell jsem zlikvidoval. Zkousel jsem mars-nwe a ten ma jeden velky
problem
(pro mne) - nedela urcite specialni funkce novelloveho serveru, jako
jsou
'semaphores' - a ty zrovna ta nase aplikace vyzaduje, pokud detekuje
novell.
Takze mi zbyla samba - pripada mi dokonce rychlejsi nez novell.

> Zadny lredir, ani paketovy driver.

Pokud vam v tomto rozumim, myslite pouzit novell klienta pod dr-dosem?