DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

-/LandD/- landd na softline.sk
Čtvrtek Červen 29 16:04:45 CEST 2000

Mal som podobny problem, sietovy software napisany vo Foxke pre DOS.
Pomohlo mi stiahnutie hdimage DR-DOSu, odvtedy bezim bez problemov.
Netreba pouzivat ani lredir, priamo v DOSEMU si mozete nadstavovat
jednotlive pismena diskov na adresar na svojom FS.