SAMBA 2.0.7, smbmount a čeština

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Čtvrtek Červen 29 20:29:02 CEST 2000

Díky za navedení na stopu, je to naprosto tak. Když roztaruju tarem v Linuxu
a pak zkopíruju do win smbmountovaneho  disku, je to OK. Jen windowsovsko
tarovadlo si s tim neporadi, což se da pochopit. Myslim, že to nestoji za
upravy zdrojaku, asi by to vyřešil nějaky script. (jde vlastně jen o to, aby
šlo zálohovat win stanice nejakym spolehlivym zpusobem)

Zdravi Svadlenka

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:E136sjz-0001Z3-00 na k-net.cz...