SMB :-((

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Pátek Červen 30 09:16:44 CEST 2000

> Taky by ji mohl spoustet inetd, ale cetl jsem, ze je to dobre pro malou
> zatez a ja mam na to cca 20 klientu s dosovskym uctem v PC Fandu. To se
vsak
> brzy zmeni za aplikace ve Foxce, takze doufam, ze nebudou proiblemy.
>
> Diky, ahoj, Vanous.

Ja mam se sambou prekvapive dobre zkusenosti. Vlastne mi tam chybi moznost
zmenit heslo z windows (ovladaci panely -> hesla ...) a pak si jeden
zakaznik ztezoval na neco ... aha, na to, ze nemuze vyuzit sambu jako server
s heslama (ted nevim, jak se to presne jmenuje, kazdopadne tam predtim mel
novell a ten k tomu vyuzit sel).

Jinak jsem se sambou spokojen. Stalo se mi jednou, ze kolega pripojil do
site pocitac s Win, pak ho zase odpojil a samba (? nebo named ?) si ho
pamatovala a po siti mi behaly dotazy, kde ze je onen pocitac. Rek bych, ze
resenim by bylo dat do crona restart samby (namedu) o pulnoci :-).

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581