SMB :-((

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Pátek Červen 30 10:10:42 CEST 2000

On Fri, Jun 30, 2000 at 09:16:44AM +0200, Jirka 'Eagle' Novák wrote:
> Ja mam se sambou prekvapive dobre zkusenosti. Vlastne mi tam chybi moznost
> zmenit heslo z windows (ovladaci panely -> hesla ...) a pak si jeden
Brani neco tomu, abyste uzivateli strcil na plochu, nebo kamkoliv jinam ikonku s telnetem na
stroj kde bezi samba a  jako shell nastavit uzivateli smbpasswd ?

> Jinak jsem se sambou spokojen. Stalo se mi jednou, ze kolega pripojil do
> site pocitac s Win, pak ho zase odpojil a samba (? nebo named ?) si ho
> pamatovala a po siti mi behaly dotazy, kde ze je onen pocitac. Rek bych, ze
> resenim by bylo dat do crona restart samby (namedu) o pulnoci :-).
Nesnazte se obchazet dusledky. Co kdyz bude vecer uzivatel kopirovat nejaky soubor/adresar, ktery bude dostatecne velky na to, aby to nestihl do pulnoci.
Hledejte pricinu, treba nejake direktivy v sambe.

Prijemny vikend.

Martin Trcka