Ati All In Wonder 128 TV

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Pátek Červen 30 09:20:27 CEST 2000

Petr Cech wrote:

> viz. archiv. je to tam nekolikat. Jeste je treba vedet, jestli 16MB nebo 32MB
> verze. Lisi se totiz TV dekoderem a myslim, ze s 32MB to zatim nechodi.

OK - diky, prohledl jsem to ho uz dost a nejsem z toho moudry.

Byl by nekdo ochotny mi poslat svou konfiguraci, s jakou mu to chodi -
ktere moduly a s jakymi parametry pouziva? Rad bych se od neceho odrazil
dal.

Diky vsem

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00