Ati All In Wonder 128 TV

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Pátek Červen 30 14:53:53 CEST 2000

Vaclav Dusek wrote:

> OK - diky, prohledl jsem to ho uz dost a nejsem z toho moudry.
>
> Byl by nekdo ochotny mi poslat svou konfiguraci, s jakou mu to chodi -
> ktere moduly a s jakymi parametry pouziva? Rad bych se od neceho odrazil
> dal.

Diky vsem co mi pomohli.
Problem byl v tom, ze ta karta ma 32M pameti a zjistil jsem to, az kdyz
jsem ji spustil na jinem PC pod M$ - mam ji totiz z druhe ruky a tvrdili
mi, ze je 16M.

O karte s 32M vim, ze je zatim problematicka. Holt budu muset pockat :-(
a na TV se zatim nekoukat.

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00