Vypalovani CD s ceskymi znaky v nazvech souboru

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Pátek Červen 30 13:08:06 CEST 2000

Milan Kerslager wrote:

> Aby jste vypalili dobre cestinu, potrebujete:
>
>   a) pri mountovani dat pro vfat parametr
>        -o codepage=852,iocharset=iso8859-2
>        a mit zakompilovany nebo modularni NLS support
>   b) pouzit opatchovany mkisofs, ktery najdete v distribuci RH6.2cz
>        ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/6.2/i386/RedHat/RPMS
>
> Novy mkisofs ma volbu pro iso-8859-2 uz z prikazoveho radku, v konferenci
> to probehlo pred 6 dny (grrrrrr!!!):
>
> mkisofs -jcharset iso8859-2 -J ......
>
> Je nutny posledni mkisofs (verze 1.12.1).

Obavam se, ze zde doslo k malemu nepochopeni. Palit s iso8895-2 mi jde. Ja
potrebuji, aby ceske nazvy souboru ZUSTALY v kodovani 852 a NEPREVADELY se na
iso8859-2. Ta CD se potom budou pouzivat vyhradne ve win....

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz