Vypalovani CD s ceskymi znaky v nazvech souboru

Petr Balas petr na petrbalas.nospam.cz
Pátek Červen 30 14:06:31 CEST 2000

Dobry den

"Vladimir Naprstek" <vladimir.naprstek na prodeco.cz> wrote in message
news:395C7F96.ED4F1F57 na prodeco.cz...

> Obavam se, ze zde doslo k malemu nepochopeni. Palit s iso8895-2 mi jde. Ja
> potrebuji, aby ceske nazvy souboru ZUSTALY v kodovani 852 a NEPREVADELY se
na
> iso8859-2. Ta CD se potom budou pouzivat vyhradne ve win....

Obavam se, ze nepochopeni je na Vasi strane. U "Joliet" CD ROM jsou ty nazvy
pekne v UNICODE a pak Vas pochopitelne zadne kodovani 852 ani ISO-8859-2
nezajima.

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)