Problem s viminfo

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 1 00:11:12 CET 2000

 Zdravim,

On Tue, Feb 29, 2000 at 11:27:44AM +0100, Michal Krause wrote:

> Uz druhy den marne hledam neco, co jsem opomnel nebo spatne nastavil,
> ale porad mi ve vim 5.6 nefunguje viminfo. Respektive funguje jenom
> napul. Pamatuje se history, zalozky atd. Jenze pri startu mi to zaboha
> nechce umistit kurzor tam, kde byl pri posledni editaci, ackoliv v
> souboru ~/viminfo je pozice ocividne ulozena.
 Zkuste napsat, co u vas option viminfo obsahuje. U me je to konkretne
viminfo='50,"20,:50,/30,%,!,r/usr,r/tmp,nto_je_jedno
podstatne jsou zejmena ' a f (ktery zde chybi a jehoz default je save all).

> Zvlastni je, ze jinde mam rovnez vim 5.6, ovsem z jinych rpm, u ktereho
> je option viminfo nastavena automaticky - nenasel jsem, ze by se
> nastavovala v nejakem startup skriptu (ani globalnim, ani uzivatelskem).
> U te moji nestastne verze to musim delat rucne ve ~/.vimrc.
 Myslim, ze u Redhatu je SYSVIMRC nastaven do /etc/vimrc, mozna je v RH vim
upravene, takze tuto vlastnost nepodporuje. Mmch - to, ze si to musite
nastavit "rucne" ve vlastnim .vimrc, je DMN spise dobra vlastnost, on je to
pomerne nebezpecny option, ktery by se mel nastavovat v zavislosti na tom, kde
se nachazite/co zrovna editujete.

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/