Problem s viminfo

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 1 13:48:09 CET 2000

On 01/03/2000, Zbynek Vyskovsky wrote:
>  Zdravim,

>  Zkuste napsat, co u vas option viminfo obsahuje. U me je to konkretne
> viminfo='50,"20,:50,/30,%,!,r/usr,r/tmp,nto_je_jedno
> podstatne jsou zejmena ' a f (ktery zde chybi a jehoz default je save all).

Mel jsem tam jenom '50,"20 - stejne jako na tom funkcnim stroji. Nakonec
jsem nainstaloval ta druha RPMka a uz to slape.

Nefunkcni to bylo s vim-5.6-1cz, naopak dobre to slape s vim-5.6-7 z
Rawhide. Kde byl problem jsem nezjistil...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi