Linux v okne W95

O.Solansky ondra na pama.cz
Středa Březen 1 07:29:05 CET 2000

Linux v okne W95 asi neexistuje. Existuje ale kompletni sada GNU programu
DJGPP, vcetne velice dobre funkcniho bashe (v okne w95, ve kterem pak
funguji skutecne unixove skripty - bez pripony .bat) a utility jako mv,
cp, rcs, grep, tar a vyvojove nastroje gcc, perl atd. ktere bezi i mimo
bash.

napr. na /pub/simtelnet/gnu/djgpp

Ondrej Solansky
solansky na pama.cz