Cesky tisk - uvaha (dlouhe)

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 1 12:47:17 CET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 11:32:49AM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> On Wed, 1 Mar 2000, xmail listy wrote:
>
> [O fontech z GS 6.0.]
>
> To je dobra otazka. Jak uz jsem byl rikal, papir a monitor jsou ruzna
> media (malem jsem rekl misto monitoru televize, ale pak jsem si uvedomil,
> ze televize -- jako ta vec, co prijima obraz z eteru -- se chova jeste
> jinak). Fakt ale je, ze i Type 1 fonty lze celkem citelne malovat na
> obrazovku, ale vyzaduje to dost chytry software (v TTF je ta chytrost
> zabalena primo ve fontu), jako treba Adobe Type Manager. (Halo, je tam
> Adobe? chtel bych koupit ATM pro Linux. :> ) Mozna casem FreeType verze 2.

    Nebo se podivat, jak jsou na tom Jabka s MacOS X. Podle toho, co
  pustili, je to dost bomba a mj. vystup na obrazovku a jine periferie
  probiha primo v PS (jak by se vam libilo misto printf posilat primo
  PS kod :-). Navic valna vetsina kodu ma byt pustena ve zdrojaku pod
  nejakou rozumnou licenci. Jenom zatim kvuli dohadovani o licenci
  s Adobe pouzivaji misto PS PCL.

    zdravi Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl