Corellinux a instalacia

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Středa Březen 1 09:47:48 CET 2000

Dobry den, chcel by som sa podelit o skusenost s instalaciou Corellinuxu na
"maly disk" 250MBvy. Ide o Custom install len s vyberom urcitych komponentov,
ktore dovoluje horeuvedena kapacita diskova.
Kamen urazu pride az potom, ked je treba editovat particie. Instalator dava
okolo 130MB len na swap particiu... Preco tak vela ? V uvedenom menu nie je
dovolene menit velkost particii. Teda som skusil v textovej konzole particiovat
nanovo s tym ze swap som dal len 60MB a reboot. Lenze po dopracovamni a
doklikani sa k inkriminovanemu menu s vypisom obsahu particii som sa uz cez
hlasku typu "Root partition not defined, You must defined root partition
before..." dalej nevedel dostat.
Vychadza mi takato otazka: 1. Pri "custom" instalacii da sa prijat aj ine
riesenie velkosti swap particie ako ponuka instalator alebo sa treba tento
velky swap jednoducho prijat ?
			   2. Preco taka velka swap particia ?

Chcel by som sa opytat, kde robim chybu, alebo ci sa uz s podobnym stretol
aj niekto iny ?

				S pozdravom
--
 _                                                          mihalyi na tuke.sk
| \ _.._ o _ || _                    PGP: finger mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
|_/(_|| ||(/_||(_)       Key fingerprint = 3EC4C1F877673B0E14F1A6B2EA143223