jeden pocitac - dva HDD

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Středa Březen 1 15:33:30 CET 2000

> to jsem udelal doma, hda1 16MB, root na hda5 za 1024 cylindrem a lilo se
> odmita nainstalovat, ze pry hda5 je za 1024 cylindrem. Ale ja chci lilo na
> hda1, ktere je uplne na zacatku disku!

Kernel nie je jedina vec co LILO potrebuje mat pod 1024.
Je mozne, ze 'map' alebo 'boot.b' mate este na inej particii ako /boot.

Doporucujem si precitat velmi informativny /usr/doc/lilo-*/README.
Je to dlhe, ale stoji to za to. Uz nikdy sa nebude musiet nikoho
nic o bootovani LILa pytat. Je tam *vsetko*.
Teraz som tam napr. nasiel zaujimavu cast: "/boot on a DOS partition"
Mna sa to uz netyka. Ja mam svoj GRUB na vfat particii uz davno..

							BranoZ