LILO a WinNT Wkst. OS Loader

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 1 11:28:31 CET 2000

On 01/03/2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:
> Jen tak pro uplnost, nekdy jsem zaslechl, ze u Windows NT by se LILO nemelo
> davat do MBR. Windows NT maji totiz svuj zavadec, NT Loader, ktery pry (to
> nevim jiste) umi take startovat ruzne operacni systemy. A ze NT Loader musi
> zustat v MBR neprepsan nejakym LILEM. Slysel jsem, ze u NT by se melo LILO
> nechavat v bootu.

Nevim, jestli se ma nebo nema NT Loader nechat v MBR, ale pri mem prvnim
pokusu s Linuxem (blahe pameti RH 4.2) se normalne lilo hodilo do MBR,
nasledne spoustelo NT Loader a z nej pak sly W95 i NT. Zadne problemy
jsem nepozoroval, na detaily se me neptejte, protze tenkrat jsem si
jeste myslel, ze Lilo je nocni podnik hned vedle Moulin Rouge...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi