LILO a WinNT Wkst. OS Loader

Jan Domankus jdo na whitestein.com
Středa Březen 1 13:53:04 CET 2000

Vazeny

> Nevim, jestli se ma nebo nema NT Loader nechat v MBR, ale pri mem prvnim
> pokusu s Linuxem (blahe pameti RH 4.2) se normalne lilo hodilo do MBR,
> nasledne spoustelo NT Loader a z nej pak sly W95 i NT. Zadne problemy
> jsem nepozoroval, na detaily se me neptejte, protze tenkrat jsem si
> jeste myslel, ze Lilo je nocni podnik hned vedle Moulin Rouge...

Ak sa nemylim, tak v MBR nie je ziadny NT loader. Zakladna cast NT loadera je v
boot sectore disku kde su NT nainstalovane (alebo boot sectore disku ktory NT
povazuju za C:). V MBR je zavadzac velmi podobny DOS-ovskemu (najde aktivnu
particiu a zavedie zavazdac z jej boot sectoru).
Inac nainstalovat LILO ako primarny zavadzac ma jednu obrovsku vyhodu (aspon pre
mna) a to je, ze ked sa zmeni kernel (alebo konfiguracia LILa), tak nemusim
kopirovat ziaden boot sector do suboru a prenasat ho na NT-ckovy disk (jednoducho
len napisem "lilo" a je to).

Regards,

                Fonzie.