Cesky tisk - uvaha (dlouhe)

Středa Březen 1 11:32:49 CET 2000

On Wed, 1 Mar 2000, xmail listy wrote:

[O fontech z GS 6.0.]
> Daly by se ty fonty pouzit nejen na tisk ale i na zobrazovani (na monitoru)?

To je dobra otazka. Jak uz jsem byl rikal, papir a monitor jsou ruzna
media (malem jsem rekl misto monitoru televize, ale pak jsem si uvedomil,
ze televize -- jako ta vec, co prijima obraz z eteru -- se chova jeste
jinak). Fakt ale je, ze i Type 1 fonty lze celkem citelne malovat na
obrazovku, ale vyzaduje to dost chytry software (v TTF je ta chytrost
zabalena primo ve fontu), jako treba Adobe Type Manager. (Halo, je tam
Adobe? chtel bych koupit ATM pro Linux. :> ) Mozna casem FreeType verze 2.