Bootovaci disketa pro vice OS

garalda garalda na mail.cz
Středa Březen 1 12:32:20 CET 2000

Ahoj.
Sice jsem se tu na to jiz ptal, ale bohuzel bez zadne reakce. To je reseni
tak trivialni, nebo slozite?

Mohl by mi prosim nekdo poradit s nasledujicim problemem?

Potrebuji vytvorit bootovaci disketu (to neni az tak slozite, staci napsat
mkbootdisk cislo_verze), jenze ja bych chtel z tehle diskety bootovat ruzne
operacni systemy (Redhat, Corel Linux, OS/2).

Do meho lilo.conf jsem si vlozil na prvni radek boot=/dev/fd0 a pak jsem ho
volal pres lilo -C cesta/lilo.conf. Kdyz to udelam na muj lilo.conf na
disku, tak to sice projde a zahlasi to ktere OS pripojil, ale kdyz pak
zkusim z te diskety nabootovat, tak to napise L 0 1 0 1 0 1 .... a tak porad
dokola.
Kdyz prevezmu ten lilo.conf z diskety a zavolam lilo cesta/lilo.conf, tak mi
to zahlasi neco jako: file /vmlinuz not found.
Nekde jsem vycetl, ze se musi zmenit root ci co, tak jsem zkousel: rdev
/dev/fd0, ale vysledek byl naprosto stejny. Poradte prosim...

Omlouvam se, ze tu porad otravuji, ale ja se s tim trapim uz druhy tyden a
porad nemuzu na nic prijit.

Diky