SB 128

Milos Svasek svasek na pvt.net
Středa Březen 1 12:59:34 CET 2000

Marián Cavojský wrote:

> Pokial ide o zvuky s KDE, mam dojem ze sa mi to spravalo takto:
> ked som sa prihlasil a spustil kde tak zvuky fungovali, ked som sa na
> inej
> konzole prihlasil ako root tak prestali. Predpokladam, ze si zvukovku
> prevzal
> do vlastnictva root a uz na nu nemal pristup. Ostatne programy
> fungovali, asi
> idu na zvukovku cez root-a. Teraz si na to davam pozor a zvuky
> funguju.
>
> Marian 'cavo' Cavojsky
> cavo na soria-grey.sk

No jiste tam se jedna o zarizeni /dev/dsp. Ja jsem to udelal, trochu prasacky,
ale hlavne, ze mi to funguje.
V souboru /etc/security/console.perms jsem si upravil pristupova prava a
vlastnika u jednotl. zarizeni.
zde je priklad:

[milos na dux milos]$ ls -l /dev/dsp
crw-r--r--   1 milos    sys       14,   3 Apr 17  1999 /dev/dsp

Muzete si nastavit bud perm. pro vsechny, nebo se dat jako vlastni. Ja zvolil
tu druhou moznost, jelikoz jsem na tomto pocitaci sam.
Ma li nekdo lepsi napad myslim, ze nebudu sam, kdo ho uvita...

Zdravi
            Svasek Milos
          svasek na pvt.net
            ICQ#3060266