SB 128

P.K. dok13 na bigfoot.com
Středa Březen 1 23:29:39 CET 2000

me nefunguji ani kdyz se hned prihlasim jako root, ani kdyz se prihlasim
jen jako uzivatel

> No jiste tam se jedna o zarizeni /dev/dsp. Ja jsem to udelal, trochu
> prasacky, ale hlavne, ze mi to funguje. V souboru
> /etc/security/console.perms jsem si upravil pristupova prava a
> vlastnika u jednotl. zarizeni. zde je priklad:
>
> [milos na dux milos]$ ls -l /dev/dsp
> crw-r--r--   1 milos    sys       14,   3 Apr 17  1999 /dev/dsp
> Muzete si nastavit bud perm. pro vsechny, nebo se dat jako vlastni. Ja
> zvolil tu druhou moznost, jelikoz jsem na tomto pocitaci sam. Ma li
> nekdo lepsi napad myslim, ze nebudu sam, kdo ho uvita...

me se tam ted jeste udelalo dsp1, obema jsem nakonec dal opravneni na
666 a vlastnika jsem nechal root (byl jsem prihlaseny jako root), ale
nepomohlo to. musi tam byt jeste nejaka jina krpa. mimochodem, kdyz
treba v KDE panelu zkusim informace-zkuk, ukaze to neco jako ze zarizeni
jeste neni podporovano... pritom jinak to hraje, jen tahle jedna vec
nefunguje...

                                   Petr