Apache+PHP+imap+MySql

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Březen 1 16:29:37 CET 2000

> >      --enable-debud=no   \
>
>   asi preklep - debug

jo, dnesk je ten den nejak dlouhy...

> > #set CFLAGS="O2"
>
>   asi preklep - "-O2"

uff, tak tohle jsem od nekud opsal, co to vlastne znamena?? V originale bylo
setenv, ale to na RH5.2 nejak nejde. Delam to dobre s tim set a export??

>   jo, to mi taky nekdy delal (ale nevim, kdy prestal, proste po nekolika
>   apt-get upgrade (Debian)) - ja to resil tak, ze jsem v ./configure
>   zakomentoval tenhle test (nic moc, ale zabralo to).

Mohu se zeptat, kde? Nejak to v tom nemohu najit....

Tak jeste jedna chybicka se vloudila -rve to presne:

/B/tmp/libexec/mod_php3.so : undefined symbol: php3_ini

Kam mam ten php3_ini nakopirovat, kde ho hleda?

>  zkopirujte php.ini-dist (nebo tak nejak), to je v poradku, a upravte si
>   ho. Tak jsem to delal ja a musi to bezet.

Kam mam ten php3_ini nakopirovat, kde ho hleda?

>   aha - to mozna vypada, ze mysql buildite jako modul pro php a pak
>   mu nikam nedate mysql.so. Zkuste to takhle:
>
>     o sestavte apace bez php (ale s podporou DSO)
>     o a pak php (za cesty dosadte Vase _cilove_ adresare):
>
>        ./configure --with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs \
>          --with-config-file-path=/usr/local/php \
>          --prefix=/usr/local/php --with-imap=../imap-4.5 \
> [...]

Zkusim, urcite.... nejak to preci _MUSI_  jit aneb Pampalini se nikdy
nevzdava!!!!

Ales
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993