Apache+PHP+imap+MySql

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 1 16:51:35 CET 2000

On Wed, Mar 01, 2000 at 04:29:37PM +0100, Ales Rygl wrote:

> uff, tak tohle jsem od nekud opsal, co to vlastne znamena?? V originale bylo
> setenv, ale to na RH5.2 nejak nejde. Delam to dobre s tim set a export??

  -O2 (s tim minusem) je optimalizace 2. urovne (detaily muzete pohledat
  v gcc-doc), nepamatuji se, co vsechno v ni je...

  zjistete, jaky mate shell (echo $SHELL) a pak:

    tcsh # setenv CFLAGS -O2
    bash # export CFLAGS=-O2

> Mohu se zeptat, kde? Nejak to v tom nemohu najit....

  vlezte do src/Configure a hledejte text

     doing sanity check on compiler and options

  nasledujici kus if-then-else-fi zakomentujte a enjoy !

> Tak jeste jedna chybicka se vloudila -rve to presne:
>
> /B/tmp/libexec/mod_php3.so : undefined symbol: php3_ini
>
> Kam mam ten php3_ini nakopirovat, kde ho hleda?

  tak to nevim - to neni modul, on nezna symbol, vypada to na nejak divne
  rozbaleny nebo zkonfiguraovany balik

> Kam mam ten php3_ini nakopirovat, kde ho hleda?

  defaultne nevim (mozna /usr/local/lib), ale ja mu to predepisuju

    --with-config-file-path=/usr/local/php

  zkuste to prekladat tak, jak jsem poslal v minulem mailu

> Zkusim, urcite.... nejak to preci _MUSI_  jit aneb Pampalini se nikdy
> nevzdava!!!!

  jasne - padampadada pa pa, padampadada pa pa ... :-)))
            (noty do terminalu nedostanu ;-)

      Ferda Prantl

> Ales
> --
> Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
> Ing. Ales Rygl
> rygl na moa.jicinet.cz
> ICQ 4616993

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl