Linux v okne W95

Středa Březen 1 18:01:54 CET 2000

On Wed, 1 Mar 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Mimochodem, u bashe z CygWin mi desne vadi, ze neumi dost dobre snaset
> nastavenou ceskou klavesnici ve Windows. Jednak tam nijak nepracuje
> prepinani klavesnice primo v bashovskem radku, ackoli kdekoli jinde ve
> Windows pracuje. Takze pokud nastavim jako primarni ceskou klavesnici, muzu

Prepinani klavesnice nefunguje pod W95 (a nejspis i ve W98) v ZADNE
konzolove aplikaci. Natvrdo je tam "vychozi", nejde ani prenastavit
z programu pomoci SetConsoleCP() (vraci chybu "neimplementovano"). To neni
chyba bashe, ale Woken, pod NT to prepinat jde. Tento jev (pod NT to
funguje, pod 9X nikoli), neni nijak vzacny (vyzkousejte si treba nekdy
volani PeekNamedPipe()). You gotta love Microsoft.

Konec, tohle uz s Linuxem ale vubec nesouvisi.