Netscape bug?

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Středa Březen 1 14:58:25 CET 2000

Zdarec All,

Mam Necky 4.7 a obcas se mi stane, kdyz natahuju nakou stranku,
ted konkretne se mi to stalo u ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/!INDEX.
html,
ze mi linux zacne uplne hrozne brutalnim zpusobem swapovat a celej
system se tak zpomali, ze nejde v realnym case ty necky ani sestrelit,
aniz by u toho clovek neobrostl mechem.
Pripada mi, ze se to deje, kdyz se natahuje nejaka velika stranka.
Setkali ste se s tim? Co muzu udelat proto, aby se to nedelo (krome
pouzivani linksu ..:-) ), je to naka znama chyba, nebo mam nekde neco
blbe ja?

Cauky
                                                  Honza đB-Q