Netscape bug?

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 2 09:43:36 CET 2000

On Wed, 1 Mar 2000, Jan Polacek wrote:

> Zdarec All,
>
> Mam Necky 4.7 a obcas se mi stane, kdyz natahuju nakou stranku,
> ted konkretne se mi to stalo u ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/!INDEX.
> html,
> ze mi linux zacne uplne hrozne brutalnim zpusobem swapovat a celej
> system se tak zpomali, ze nejde v realnym case ty necky ani sestrelit,
> aniz by u toho clovek neobrostl mechem.
> Pripada mi, ze se to deje, kdyz se natahuje nejaka velika stranka.
> Setkali ste se s tim? Co muzu udelat proto, aby se to nedelo (krome
> [...]

  Nevim, jestli se mi stalo  přímo toto, ale s netscapem zápasím už
nějakou dobu a osobně jsem názoru, že tahle verze je ponekud shnila. Kdyz
mam zaplou javu a podobne veci, tak to na kdejake strance totalne vytuhne
(všechna okna netscapu). Když toto všechno vypnu, tak to prostě občas celé
spadne.

  Třeba předevčírem jsem měl v prohližeči běžnou stránku a editoval jsem
bookmark a při editaci to celé žuchlo.

  Asi by to stálo za to celé to přepsat, ale kdo na to má čas.

  Co pak má člověk říkat lidem, kteří tak vehementně doporučují explorer.
Sice wokna i expl. nesnáším, ale v tomto případě jsem téměř bez argumentu.

Majkl

Michal Rada                                            obor Informatika
michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha