Linux v okne W95 : OT

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 2 10:55:53 CET 2000

On Thu, Mar 02, 2000 at 09:11:17AM +0100, Peter Cernoch wrote:

> Dovolim si odporovat.
>
> Prepinani klavesnice CZ/ENG pouzivam v konzolovych aplikacich
> pro Win95, 95r2, 98, 98r2 bezne.
>
> Je to trojhmat Ctrl-Alt-F1.
> Zpet si klavesnici prehodim Ctrl-Alt-F2.

  ano, pokud mate v autoexecu keyb. To plati pro aplikace bezici v dos
  okne, nevim, jak to je s konzolovymi. jestli si konzolova pusti pod
  sebou command.com, mohlo by to v ni bezet taky. Vidite, zkusim to...

> Pro  psani win32 aplikaci se mi zase osvedcil Mingw32, pripadne
> (jen pro C) LCC. Hlavne proto ze bez problemu ziskam aplikaci
> kterou jednoduse odnesu na cilovy pocitac a nemusim shanet
> knihovnu cygwin**.dll (nebo jak se to jmenuje).

  da se linkovat i bez ni, pokud ji nechcete a pouzit jako runtime m$
  (-mno-cygwin). Ja pouzivam mingw32 na konzolove utilitky vlastni, nebo
  pokud maji pouze Makefile. Kdyz je to balik s ./configure, kde je treba
  autoconf, automake apod., tak jdu do cygwinu. Mingw32 take nema vsechny
  UN*X kompatibilni knihovny.

> Do Linuxove konference to sice asi nepatri, ale treba se to bude nekomu
> nekdy
> hodit.

  neni clovek vzdy na linuxu a pri stridani systemu neni spatne, mit
  prostredi co nejpohodlnejsi...

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl