Netscape bug?

Tomas Vrana tomas.vrana na gedos-synergie.cz
Čtvrtek Březen 2 10:20:39 CET 2000

Jan Polacek wrote:

> Zdarec All,
>
> Mam Necky 4.7 a obcas se mi stane, kdyz natahuju nakou stranku,
> ted konkretne se mi to stalo u ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/!INDEX.
> html,
> ze mi linux zacne uplne hrozne brutalnim zpusobem swapovat a celej
> system se tak zpomali, ze nejde v realnym case ty necky ani sestrelit,
> aniz by u toho clovek neobrostl mechem.
> Pripada mi, ze se to deje, kdyz se natahuje nejaka velika stranka.
> Setkali ste se s tim? Co muzu udelat proto, aby se to nedelo (krome
> [...]

Nechtskape je na Linuxu bohuzel celkove ponekud nestabilni (mimochodem Mozilla se
uz zacina docela vyloupavat), ale da se tomu docela obstojne pomoct - na
ftp://ftp.falsehope.com/custom/Netscape/ jsou rpmka Netscape 4.7-2. Ty se od
standartni distribuce lisi tim, ze jsou tam udelane ruzne wrapper skripty a dalsi
vychytavky, ktere Nechtskape ponekud zmoralizuji. Take je dobre upravit definice
fontu pro javu, myslim, ze uz to tu nekdy bylo.

Tom

Tom VRANA, Senior intranet projects leader
GEDOS Synergie, a.s.                    E-mail: tomas.vrana na gedos-synergie.cz
Krizikova 11                            Phone:  +420 38 7867754
370 01, Ceske Budejovice                Mobile: +420 603 578995
Czech Republic                          HTTP:   http://www.gedos-synergie.cz