Netscape bug?

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Čtvrtek Březen 2 09:54:09 CET 2000

Michal Rada wrote:

>   Nevim, jestli se mi stalo  přímo toto, ale s netscapem zápasím už
> nějakou dobu a osobně jsem názoru, že tahle verze je ponekud shnila. Kdyz
> mam zaplou javu a podobne veci, tak to na kdejake strance totalne vytuhne
> (všechna okna netscapu). Když toto všechno vypnu, tak to prostě občas celé
> spadne.

No, provozuji Netscape 4.7 jeste na stare libc5 a chodi to podstatne lepe.
Obcas to sice taky
spadne (opravdu na Jave), ale neni to zdaleka tak caste, jak je zde
popisovano. Starsi
Netscape 4.5 mi obcas vytuhnul na poste. 4.7 mi to uz nedela. Bezi to v
podstate bez
preruseni 5 dni v tydnu. Nepada to vice nez jednou za 14 dnu. Jsou ovsem
stranky, ktere to
sestreli naprosto bezpecne.

                                Miroslav Lednicky

P.S.: Ted mam strach to upgradnout. ;-)

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/