clock -w sunda stroj?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 2 11:32:07 CET 2000

On Thu, Mar 02, 2000 at 11:27:26AM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Pokud vim, tak 4mistny rok v CMOS nema zadny PCoidni pocitac. Pro rok je
> k dispozici jeden bajt, ve kterem je cislo v BCD (0..99) (Alpha asi
> umi i binarne, tj. 0..255), pricemz uzus (aspon linuxovy) je, ze 70-99 je
> 19XX a 00-69 je 20XX. Osobne se domnivam, ze se z toho zvencnul az ten
> DR-DOS.

  Jestli to bylo fakt tim DR-DOSem, stahnete si od Corelu novou verzi,
  ta ma kompatibilu s y2k deklarovanou nekde v popisu.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl