clock -w sunda stroj?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 2 11:49:56 CET 2000

> Pokud vim, tak 4mistny rok v CMOS nema zadny PCoidni pocitac. Pro rok je
> k dispozici jeden bajt, ve kterem je cislo v BCD (0..99) (Alpha asi
> umi i binarne, tj. 0..255), pricemz uzus (aspon linuxovy) je, ze 70-99 je
> 19XX a 00-69 je 20XX. Osobne se domnivam, ze se z toho zvencnul az ten
> DR-DOS.

To je mozne, ale presto tam clock -w musel udelat nejakou paseku,
protoze
jakmile jsem RUCNE v setup nastavil 3/1/00, vse jelo korektne. DR-DOS
ma vlastni osetreni y2k, mozna se to nechytlo v tomto miste. MS-DOS
z diskety nabootoval, ale nabidl mi zcela zcestne datum [1.1.80?]
[boot bez config a autoexec, pta se na datum a cas]
Po tom prvnim rebootu mi jeste minil vyskocit hdd z krabice [pri resetu
disku], ale mozna to s tim nemelo nic spolecneho.

--

                                    Jan Klügl