LILO a WinNT Wkst. OS Loader

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Čtvrtek Březen 2 09:20:44 CET 2000

Mam podobnou zkusenost, mel jsem na PC nejprve Win98,
potom nainstaloval Windows 2000, a nakonec ted Linux (RH).
Zcela automaticky (bez uprav) mam ted pri bootovani
posloupnost:
1.Lilo (dos,linux)
2.NT manager (Windows 98, Windows 2000)
3.Windows 98 boot menu (Windows 98, old dos 6)

a to vse bez rucniho zasahu do konfiguracnich souboru
nebo vytvareni nejakych boot sektoru.
Dokonce jsem ted udelal upgrade Windows 2000 Beta RC2
na final a vse zustalo v chodu, maly zazrak M$ :-)

### Michal Krause napsal dne 1 Mar 00, v 11:28 :
> Nevim, jestli se ma nebo nema NT Loader nechat v MBR, ale pri mem prvnim
> pokusu s Linuxem (blahe pameti RH 4.2) se normalne lilo hodilo do MBR,
> nasledne spoustelo NT Loader a z nej pak sly W95 i NT. Zadne problemy jsem
> nepozoroval, na detaily se me neptejte, protze tenkrat jsem si jeste
> myslel, ze Lilo je nocni podnik hned vedle Moulin Rouge...

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail