KDE a zvuky

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Březen 3 06:11:08 CET 2000

Provdepodobne nemate soubor sound a v nem zapsan typ karty
pr. :
[dan na alvin dan]$ more /etc/sysconfig/sound
CARDTYPE=OPL3_SAX

startkde ho totiz vyzaduje pro start kaudioserveru viz:
--------startkde----------------
. /etc/sysconfig/sound
if [ "$CARDTYPE" != "" ]; then
  sleep 1 ; kaudioserver
  (sleep 1 && exec kwmsound) &
fi

Zajimave je ze ale smdconfig vytvori soubor /etc/sysconfig/soundcard
ktery obsahuje stejne udaje. Pripada mi to trochu zmatene. Originalni script
od KDE tohle testovani nema to si pridali az u RH.
Dan