KDE a zvuky

P.K. dok13 na bigfoot.com
Středa Březen 8 20:35:37 CET 2000

> Provdepodobne nemate soubor sound a v nem zapsan typ karty
> pr. :
> [dan na alvin dan]$ more /etc/sysconfig/sound
> CARDTYPE=OPL3_SAX
>
> startkde ho totiz vyzaduje pro start kaudioserveru viz:
> --------startkde----------------
> . /etc/sysconfig/sound
> if [ "$CARDTYPE" != "" ]; then
>   sleep 1 ; kaudioserver
>   (sleep 1 && exec kwmsound) &
> fi
>
> Zajimave je ze ale smdconfig vytvori soubor /etc/sysconfig/soundcard
> [...]

vytvoril jsem soubor sound s danym udajem (ze souboru soundcard) a
stejne mi to nechodi. pokud spustim kaudioserver rucne z terminalu, tak
funguje alespon tlacitko test pri vyberu systemovych zvuku, coz je urcity
pokrok, ale pri udalostech je to neustale neme.
zkousel to jeste nekdo jiny? fungovalo to?

                                   Petr