jak rozchodit IBM LANstreamer MC 32 ?

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Březen 3 11:58:15 CET 2000

Zdravim,

dostal se mi do ruky IBM PS/2 server z roku 1995, zatim se mi s instalaci
linuxu relativne darilo, do chvile nez jsem se zacal snazit rozchodit
sitovku IBM LANstreamer MC 32 na sbernici MCA. V jadre na ni ovladac nevidim
(2.2.14), ani jsem ho zatim nikde nenasel. Jine ovladace se nechytaji.
Existuje vubec na ni ovladac? Da se dneska nekde koupit podporovana sitovka
pro MCA sbernici (ja nevim, treba NE/2 nebo SKnet)? Znate nekoho, kdo ji
prodava (myslim u nas, na zahranicnich serverech jsem ji nasel)?

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600