znovu čeština v Emacsu

Pavel Jelinek jelinek na math.feld.cvut.cz
Pátek Březen 3 11:59:39 CET 2000

Zdravim,
pokoušel jsem zprovoznit češtinu v Emacsu 20.4. Zachoval jsem se
podle rad, které jsem dostal na této konferenci a postupoval jsem podle
http://www.freesoft.cz/~pdm/software/emacs/czech.

Zde je řečeno, že nelze zprovoznit češtinu podle tohoto návodu, pokud je
Emacs instalován společně s distribucí RedHat.  Já mám RH 6.1. CZ a
opravdu to vypadá, že čeština není instalována.  (can't activate input
method `czech-qwerty').
 Moje otázka je tato: je v distribuci RH 6.1. CZ Emacs počeštěný a pokud
ano, jak a kým je počeštěn?  Je snad případné "nepočeštění" Emacsu v RH CZ
důsledkem rivality mezi RedHatem a Debianem?

Pavel Jelínek