mgetty+sendfax, dlouhe

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pátek Březen 3 14:27:53 CET 2000

Petr Zapadlo wrote:

> Pokud tedy ATA neni vhodny prikaz cim tedy prinutim modem zvednout linku a
> zacit se tvarit jak fax?
> pokud nedam ata tak mi modem linku nezvedne.

A máte před posláním ATA nastaven modem do požadovaného faxového módu příkazem
AT+FCLASS=2?
V módu CLASS 2 příjem faxu jde zhruba následovně:
AT+FCLASS=2    // přepne modem do CLASS2
AT+FAA=0            // vypne režim adaptivní odpovědi (tzn. modem by neměl
odpovídat na jiná volání než CLASS2)
    ..příjem RING
ATA
   .. příjem +FCON (identifikace dosažení spojení),
   ..+FTSI: <číslo vzdáleného faxu>,
   ..+FDCS: <dojednané parametry spojení>
AT+FDR a přijímá data stránky až do ukončení dvojicí spec. znak; označovaných
DLE a ETX...
Zkuste tedy před ATA poslat do modemu AT+FCLASS=2 a AT+FAA=0.
--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek spol. s r.o.