Sendfax

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Březen 8 08:14:14 CET 2000

Dobry den
odesilani faxu jsem rozchodil (prijem ne, na vebu jsem nasel neco v tom smyslu
ze muj modem mam bug v class 2 a class 2.0).

Mam nasledujici problem:
chci definovat dve faxove tiskarny, jedna bude odesliat hned, druha by
odesilala az v dobe slabeho provozu (tudiz levneji).
Umim to vyresit bud tu a nebo tu, ale nevim jak vyresit aby printfax.pl mi faxy
naspooloval do ruznych front a ja pak snimi mohl manipulovat.
Neresil nekdo neco podobneho?

A jeste dalsi dotaz, lze nejak zaridit aby respond.exe nabizel nejaky hromadny
faxovy adresbook?
Vygeneruju mu cokoliv jakoliv, ale netusim kam to ma prijit, pripadne v jakem
formatu.

Diky moc

Petr Zapadlo