linux a win 98.

stekrtova mstekrt na mbox.dkm.cz
Sobota Březen 4 13:14:08 CET 2000

On Sat, 4 Mar 2000, Jirka wrote:

> From: Jirka <cechjir na hotmail.com>
>
> Jsem na lokalni siti pripojene pres firewall na inet. Jde mi o to jak
> propojit ostatni pocitace s mym kde obcas pouzivam linux. (RH 6.1cz). Je
> ten spravny nastroj o kterz se mam zajimat SAMBA? nebo neco jineho? Jde
> mi o to aby me ostatni videli po klinuti na "okolni pocitace" ve WIN98.
> Nechci aby si oni museli neco specialniho instalovat jen kvuliu tomu aby
> mi obcas nakopirovali soubor do zapisu. Nebylo by spatny ani to kdybych
> videj ja je. Poradite mi nekdo co s tim?? Diky. Zkuste co nejjednodussi
> reseni jsem newbie.>)))
> [...]
Ano samba je ten spravny nastroj.
Ze sambou nemam valne zkusenosti jenom nasledujici:

pouzivam RH 6.1 a potreboval jsem pristum na win98 na jinem pocitaci a
na sdilenou tiskarnu.
Stahl jsem si z fresmeatu programek LinNeighborhood, nainstaloval jsem ho
a pak uz jsem jenom klikal mysi. Bylo to celkem bezbolestne.
Na win stroj jsem nic neinstaloval.

samba-2.0.6
LinNeighborhood-0.4.3