linux a win 98.

Frantisek Bocek xbocekf na cslab.felk.cvut.cz
Sobota Březen 4 14:07:32 CET 2000

Jirka <cechjir na hotmail.com> píše v diskusním
příspěvku:38C0FC90.BF594BB2 na hotmail.com...
> Jsem na lokalni siti pripojene pres firewall na inet. Jde mi o to jak
> propojit ostatni pocitace s mym kde obcas pouzivam linux. (RH 6.1cz). Je
> ten spravny nastroj o kterz se mam zajimat SAMBA? nebo neco jineho? Jde
> mi o to aby me ostatni videli po klinuti na "okolni pocitace" ve WIN98.
> Nechci aby si oni museli neco specialniho instalovat jen kvuliu tomu aby
> mi obcas nakopirovali soubor do zapisu. Nebylo by spatny ani to kdybych
> videj ja je. Poradite mi nekdo co s tim?? Diky. Zkuste co nejjednodussi
> reseni jsem newbie.>)))
> JIRKA

Ano, chcete-li, aby ostatni meli pristup k souborum na Linuxu, nainstalujte
na nej Sambu.
Na stanicich Windows staci mit TCP/IP a "klient site Microsoft" Pro opak,
tj. mit pristup
z linuxu k souborum na stanicich Windows, je vhodne nainstalovat  SMBFS -
programy
smbmount a smbumount (je na CD Redhat)

S pozdravem
Frantisek Bocek