Diakritika na konzoli

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Březen 5 16:50:27 CET 2000

Dobry den,

chcel by som odstranit malu chybicku krasy. V X-och mi diakritika
funguje OK, ale na konzoli mi nejdu korektne fonty.
Pre kontrolu ci to je som si vytvoril subor so znakmi s diakritikou.
V X-ovom terminali je OK, cez sambu tiez, len ls na konzole
vypise rozsypany caj. Teda presnejsie znaky z dlznom (carkou) idu
OK, znaky s mekcenom (hackem) su zhovadene. To plati pre font
ucw16.psf. Este som skusal lat2-16.psf (ten by mal byt ten pravy),
ale tam je to zblbnute vsetko.
A este to hlavne. Je to RedHat 6.1 original, nie verzia CZ. No a skusal
som pri instalacii verziu sk aj cz, vysledok je rovnaky.

Vpored vdaka za spravne usmernenie :-)

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454