PPP pripojeni na ISP GTS INEC

Vítězslav Života zivotav na atlas.cz
Neděle Březen 5 23:50:03 CET 2000

Preji dobry den.

Nejde mi se pripojit na ISP GTS INEC. Kdyz si tam zavolam pres minicom,
naskoci mi normalni textova autentikace, a kdyz zadam na vyzvy Username: a
Password: jmeno a heslo (urcite spravne), napise to % Authorization failed a
zavesi. Totez kdyz si na to napisu skript pro chat.
Pritom by meli pouzivat PAP, ale kdyz si dam jmeno a heslo do pap-secrets,
tak se to asi kousne na ty textovy vyzve 'Username:'
Prosim, poradi mi nekdo, kdo se taky pripojuje na INEC ? Asi je to nejaka
blbost, nemam s Linuxem moc zkusenosti, ale napriklad pripojeni na VOL mi
funguje normalne.

Diky
    Vita