PPP pripojeni na ISP GTS INEC

Pondělí Březen 6 01:36:51 CET 2000

=?iso-8859-2?B?Vu107HpzbGF2IK5pdm90YQ==?= (zivotav na atlas.cz) wrote:
: Preji dobry den.
:
: Nejde mi se pripojit na ISP GTS INEC. Kdyz si tam zavolam pres minicom,
: naskoci mi normalni textova autentikace, a kdyz zadam na vyzvy Username: a
: Password: jmeno a heslo (urcite spravne), napise to % Authorization failed a
: zavesi. Totez kdyz si na to napisu skript pro chat.
: Pritom by meli pouzivat PAP, ale kdyz si dam jmeno a heslo do pap-secrets,
: tak se to asi kousne na ty textovy vyzve 'Username:'
: Prosim, poradi mi nekdo, kdo se taky pripojuje na INEC ? Asi je to nejaka
: blbost, nemam s Linuxem moc zkusenosti, ale napriklad pripojeni na VOL mi
: funguje normalne.

Ne, toto blbost neni. Kontaktujte vaseho ISP a popiste jim to co nam.

Leos Bitto