firewal

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 6 13:18:16 CET 2000

Zdravim ;)

Mam taku otazocku pani v sackach my sem chcu vnutit
"FireWall-1" od Check Point

Ja som si to pozeral a mne sa to moc nepaci (vie to vsetko co potrebujem
ale to vie aj jadro same o sebe) ale ma to nehorazne HW poziadavky .....

A ani cena zavisla od poctu chranenich (>$2995) mii je mierne proti
srsti

Chcel bi som vediet vase nazori a pripadne ine riesenia (okrem jadra a
FireWall-1)

P.S. co potrebujem je to router (zatial 486dx66) a poterbujem abi mi do
privatnej siete nic neslo okrem jedneho web servera a von mohlo ist len
http,ftp,pop3,named,smtp (co mi zatiar robi jadro) nepotrebujem ziadnu
maskaradu nic len packet filtering.

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!